Sonntag, 18. September 2011

Jag lever

Hej

Ja, jag lever och har hälsan. Har inget vettigt och skriva. Därför skriver jag lite random.
Har just läst "den röda grevinnan" av Yvonne Hirdmann. Vilken bok.
Tänk att en biografi kan skapa en sa bra berättelse.
Om man lyssnar riktigt noga kan man upptäcka fantastiska berättelser direkt fran livet. Viktigt att skapa sin egen historia.
Min väninnas äldsta dotter har börjat med just detta. Denna fantastiska tjej har flyttat till NY och lever. Ett nytt liv.
Idag har man varit slö, slapp och likgiltig. Skönt. Vakenkoma i gudstjänsten. Lär förekomma...
Kollade pa hus igar. Ska man? Ska man inte? Villa, volvo och vovve?
Well, hos oss blir det lägenhet, Peugot och kisse. Lät inte lika kul.
Sätter härmed stopp för min verbala diarre´för denna gang.
Ha det!

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen